جزئیات فروش اقساطی اینترنتی مدیران خودرو-راهبرد معاصر

جزئیات فروش اقساطی اینترنتی مدیران خودرو

جزئیات فروش اقساطی اینترنتی مدیران خودرو اعلام شد. شرکت مدیران خودرو برای تسهیل خرید خودرو توسط متقاضیان اقدام به فروش اقساطی اینترنتی مدیران خودرو کرده است که در ادامه این خبر جزئیات بیشتر فروش اقساطی اینترنتی مدیران خودرو را میخوانید.
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۵ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - 2021 January 30
کد خبر: ۷۵۸۴۹

به گزارش راهبرد معاصر شرکت مدیران خودرو، جزئیات فروش اقساطی اینترنتی محصولات مدیران خودرو را اعلام کرد. شرکت مدیران خودرو برای تسهیل خرید خودرو توسط متقاضیان اقدام به فروش اقساطی اینترنتی مدیران خودرو کرده است و متقاضیان برای ثبت نام فروش اقساطی اینترنتی مدیران خودرو باید به سایت مدیران خودرو مراجعه کنند. در ادامه این خبر جزئیات بیشتر فروش اقساطی اینترنتی مدیران خودرو را میخوانید.

شرایط فروش محصولات مدیران خودرو نیز توسط گروه خودروسازی مدیران خودرو اعلام شد. این شرکت محصولات خود را با پیش پرداخت 40 درصد در دو مرحله به صورت قسطی به فروش می رساند. اقساط فروش اقساطی اینترنتی مدیران خودرو 5 ساله است و زمان تحویل آن ظرف 30 روز اعلام شده است. 

 

شرایط فروش محصولات مدیران خودرو

جزئیات فروش اقساطی اینترنتی مدیران خودرو

جزئیات فروش اقساطی اینترنتی مدیران خودرو

جزئیات فروش اقساطی اینترنتی مدیران خودرو

 

آدرس اینترنتی برای ثبت نام فروش اقساطی اینترنتی مدیران خودرو 

برای ثبت نام فروش اقساطی اینترنتی مدیران خودرو به سایت https://ebuy.mvmco.ir/Default/Index مراجعه کنید.

جزئیات فروش اقساطی اینترنتی مدیران خودرو

معرفی خدمات پس از فروش

شرکت فروش و خدمات پس از فروش مدیران خودرو (سهامی خاص) درسال 1383، بمنظور ارائه خدمات پس از فروش خودروهای تولیدی، تاسیس و با انجام اقدامات زیربنایی زمینه ارائه خدمات پس از فروش مناسب را در راستای چشم انداز و ماموریت های خود با محوریت خلق ارزش های برتر برای گروه مشتریان فراهم نموده است. در حال حاضر این شرکت ازطریق اعمال مدیریت در تامین قطعات یدکی اصلی و تاکید بر آموزش کارکنان و توسعه شبکه فراگیر نمایندگی های مجاز و ایجاد زیرساختهای لازم بمنظور ارتقاء کیفیت و بهبود مستمر در ارائه خدمات خودرویی، در راستای افزایش رضایت مشتریان گام برمی دارد. 

جزئیات فروش اقساطی اینترنتی مدیران خودرو

شماره ارتباط پیامکی با خدمات پس از فروش: 02144183511

 

سوالات متداول

  1. پذیرش خودروهای رزرو شده در تعمیرگاه مرکزی در چه ساعتی انجام می شود؟ شنبه تا چهارشنبه 7 لغایت 10 و پنج شنبه ها 8 لغایت 9 صبح ( پذیرش های خودرو های دارای فقط سرویس بدون نیاز به اخذ نوبت از ساعت 7 الی 15 هر روز انجام می شود)
  2. برای ارتباط با واحد پذیرش و ترخیص تعمیرگاه مرکزی با چه شماره ای تماس بگیریم؟ 2-44183380   (داخلی پذیرش  1475 و 1472) ( داخلی ترخیص 1383-1384)
  3. برای ترخیص خودروهای آماده تحویل در تعمیرگاه مرکزی چه ساعاتی می توان مراجعه نمود؟ شنبه تا چهارشنبه 8 الی 12:30، 13:30 الی 17:30 و پنج شنبه ها 9 الی 13
  4. چطور از آماده بودن خودرو خود مطلع شوم؟ در صورت آماده شدن خودرو برای شماره موبایل ثبت شده پیامک آماده سازی ارسال می گردد و پرسنل ترخیص بصورت تلفنی مراتب را به مشتری اطلاع رسانی خواهند نمود، در صورت نیاز به دریافت جزییات تعمیرات به سایت mvs.mvmco.ir مراجعه نموده و با وارد کردن شماره پذیرش و یا شماره شاسی خودرو از وضعیت خودرو مطلع شوید،
  5. برای خرید آزاد قطعات به کجا مراجعه کنم و قیمت قطعات را از کجا بدونم؟ جهت اطلاع از قیمت قطعات به سایت مدیران خودرو و برای خرید قطعات مراجعه حضوری به فروشگاههای مجاز و یا به آدرس تعمیرگاه مرکزی واقع در کیلومتر 14 جاده مخصوص کرج مراجعه نمایید. شماره تلفن : 44183380 داخلی 1480
  6. برای ارتباط با واحد صافکاری تعمیرگاه مرکزی با چه شماره ای تماس بگیریم؟ صافکاری و نقاشی تعمیرگاه 100 (  2-44183380  داخلی 1485 (آقای کاکاوند)) صافکاری و نقاشی تعمیرگاه 101  (44907226-44908231-44908232 – داخلی 150-158 )
  7. برای اخذ نوبت صافکاری در تعمیرگاه مرکزی هم نیاز به اخذ نوبت دارم؟ خیر واحد صافکاری و نقاشی مدیران خودرو در تعمیرگاه مرکزی کد 100- کد 101 جاده مخصوص خدمات صافکاری و نقاشی را بدون نیاز به اخذ نوبت قبلی انجام می دهد ضمنا درصورت بروز تصادف و نیاز به حمل خودرو، انتقال خودرو به تعمیرگاه مرکزی با هماهنگی امداد رایگان بوده و نیازی به پرداخت هزینه توسط مشتری بابت حمل خودرو نمی باشد.
  8.  سرویس های ادواری در چه کیلومتری و در چه بازه زمانی باید انجام پذیرد؟ سرویس اولیه تمامی محصولات مدیران خودرو قبل از کیلومتر 5000 و قبل از 6 ماه از تاریخ خرید خودرو مجاز می باشد، سرویس ثانویه در کیلومتر 10000 می بایست انجام پذیرد و پس از آن هر 10000 کیلومتر دوره بعدی سرویس می باشد و در تمامی سرویس های ادواری (به استثنای سرویس اولیه) 1000 کیلومتر قبل از مجاز شدن بازه سرویس و تا قبل از 1000 کیلومتر پس از مجاز شدن بازه سرویس انجام سرویس های ادواری بلامانع می باشد مثلا (سرویس 20000 کیلومتر از 19000 قابل انجام بوده و تا قبل از کیلومتر 21000 می بایست انجام پذیرد)
  9.  برای انجام سرویس های دوره ای در تعمیرگاه مرکزی نیاز به اخذ نوبت می باشد؟ خیر تمامی سرویس های ادواری خودروها درصورتی که تک کار سرویس بوده و همزمان با سرویس قصد بررسی بخش های مختلف خودرو به منظور تعمیرات را در نظر نداشته باشید نیاز به وقت قبلی نداشته و همه روزه در ساعات مجاز پذیرش قابل انجام می باشد.
  10. آدرس تعمیرگاه مرکزی شماره 1 و 2 مدیران خودرو  : تعمیرگاه مرکزی کد 100  :  کیلومتر 14 جاده مخصوص کرج – جنب بیمه ایران –خیابان 46  ----تعمیرگاه مرکزی کد 101 : کیلومتر 11 جاده مخصوص کرج – خیابان 30 – نبش چهاره دوم تعمیرگاه مرکزی شماره 2
  11. ایا تعمیرات گیربکس های اتواتیک در تعمیرگاه مرکزی انجام می شود : بله ، تعمیرات گیربکس های اتواتیک CVT و4AT و گیربکس های دنده دستی در تعمیرگاه مرکزی انجام می شود.

جزئیات فروش اقساطی اینترنتی مدیران خودرو

به گزارش دیگتو چری شرکت خودروسازی چینی است، که به عنوان یکی از کارخانه‌های اصلی تولید خودرو و موتور خودرو، در جمهوری خلق چین به شمار مى ‌آید. این شرکت دارای هفتمین رتبه از نظر تولید خودرو در کشور چین است. چری تیگو، چری آریزو برخی از خودروهای این شرکت است که در ایران توسط مدیران خودرو مونتاژ و به‌ فروش می رسند.


در حالی که بسیاری از شرکت های خودرویی و واردکنندگان رسمی در شرایط نا مساعد اقتصادی فروش محصولات خود را متوقف و یا با بهانه های مختلف اعلام تعلیق فعالیت و یا حتی خروج در ماه های آتی را داشته اند، شرکت مدیران خودرو با هدف ایجاد تعادل و عرضه بدون وقفه محصولات خود در بازار، اقدام به تنظیم شرایط فروش چری و ام وی ام کرده است.

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار